Subject: ATeS kontakt muutunud: Esimene Arendus OÜ - SKYON büroohoone
From: "Dmitri Peterson" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 14:27:08 +0300

Tere

Palun panna minule tööülesandeks.

Lugupidamisega

Dmitri Peterson

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 5326 7006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Karl-Joosep Lüüs <[email-masked]>
Sent: Monday, August 12, 2024 12:01 PM
To: Dmitri Peterson <[email-masked]>; Aleksandra Mäesepp
<[email-masked]>
Cc: Egle Nurms <[email-masked]>; Henri Alt <[email-masked]>
Subject: RE: TESTPERIOOD lõppenud ja objekt on TÖÖS olekus - Esimene
arendus OÜ - Skyon büroohoone

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Sooviks informeerida, et ATS-i eest vastutav isik on muutunud.

Palun määrata vastutavaks isikuks Karl-Joosep Lüüs, Tel: 5302 9796
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Lugupidamisega,

Karl-Joosep Lüüs

Ärikinnisvara haldusjuht

M: +372 5302 9796

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:  <http://www.forus.ee/> www.forus.ee

 <https://www.facebook.com/ForusEesti>
<https://www.linkedin.com/company/forus-grupp/>
<https://www.instagram.com/forus_eesti/>

From: Dmitri Peterson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: pühapäev, 11. august 2024 14:51
To: Henri Alt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Karl-Joosep Lüüs <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Artur Kattai
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Geio
Kaugeranna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Vassil Hartšuk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aleksandra
Mäesepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TESTPERIOOD lõppenud ja objekt on TÖÖS olekus - Esimene arendus
OÜ - Skyon büroohoone

Tere

Teavitan TESTPERIOODI lõppemisest ja sellest, et objekt Esimene arendus OÜ
- Skyon büroohoone, aadressil Maakri tn 30, Kesklinna linnaosa, Tallinn,
Harjumaa Häire-ID nr 911/1866/001  on TÖÖS olekus OIS andmebaasis (Ohutuse
infosüsteem) alates tänasest 11.08.2024.

Lugupidamisega

Dmitri Peterson

Ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 5326 7006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>